טיהור וירוס הקורונה

טיהור אוויר בעת הקורונה

הקורונה הגיעה ושינתה את כל פרספקטיבת החיים שלנו ברגע, מקומות עבודה רבים נסגרו ורעיונות חדשים צמחו, אך בהבנה מהירה אנו רואים כי עבודה בחללים משותפים הפכה לדבר של מה בכך ולנושא בעייתי.

מקומות עם עובדים רבים נסגרו, במקרים בהם נמצא חולה קורונה אחד בחלל, כל המקום נסגר תחת כללים חמורים ביותר ולא ניתן היה לחזור לעבודה עד לאחר שבוצע טיהור ארוך ויקר לחלל העבודה.

 

מנגנון ההדבקה בקורונה

חקר וירוס הקורונה נמצא בעיצומו ובכל רגע חוקרים מגלים ממצא חדש אודות וירוס הקורונה ודרך ההדבקה בנגיף.

עד לפני מספר חודשים חששו כי ההדבקה מתבצעת על ידי חלקיקים טיפתיים העוברים כתוצאה מקרבה, ממגע וכדו', אך לאחרונה גילו כי וירוס הקורונה עובר "דרך האוויר" בחללים סגורים ולא רק בצורה טיפתית, ממצא זה הביא את תמונת המצב למציאות חדשה.

 

רסיסים טיפתיים עוברים בקלות מאדם לאדם בחללים סגורים, חללים סגורים כוללים אוטובוסים, מטוסים קניונים, חללי עבודה ועוד. הכללים הראשונים שנחקקו בתחילת תגלית הקורונה נמצאו כבלתי יעילים, לדוגמא: נסיעה באוטובוסים עד 20 אנשים, לאחר הנסיעה האוטובוס עדיין מלא בחלקיקים שנמצאים באוויר ועל פני האוטובוס בכל חלקיו, שלא נדבר על הנהג בעצמו שצריך להישאר בריא ולעבוד, ובכל יום ורגע להיחשף לחלקיקים באוויר וקרבה למספר שונה של קפסולות של אנשים עם סיכון לחולי בוירוס הקורונה.

 

ככל שהזמן עובר חוקרים מגלים תוצאות והבנות מעמיקות יותר על מנגנון ההדבקה בוירוס ששינה את העולם.

עם התוצאות וההבנות מגיעות גם טכנולוגיות חדשות שמתפתחות לצד הדרך לצורך פתרון ושינוי המצב הנוכחי.

הפתרון שלנו לטיהור וירוס הקורונה

הבלעדיות לפתרון לטיהור וירוס הקורונה ממבנים נמצא בידינו אנו המתקינים היחידים בארץ עם הטכנולוגיה החדישה והמהירה ביותר בתחום טיהור פתוגנים, כרגע מוקד העניין הוא וירוס הקורונה, שבעקבותיו נוצרים שכלולים עדכניים המותאמים לכל עסק ולכל מבנה.

אנו משתמשים בטכניקת טעינת יונים ביפולרית של יונים, זאת בכדי לטהר את רמת האוויר באזורים בהם אנו שוהים, בין אם אלו בתים, מפעלים, תחבורה ציבורית וכדו'.

היונים הללו טעונים ביונים חיוביים ושליליים, אותם יונים טעונים המתקבלים כתוצאה מפעילות המכשיר, נצמדים לפתוגנים רבים והחשוב מביניהם הוא וירוס הקורונה וכך פוגעים ביכולתם להמשיך ולהתקיים, 

הטכנולוגיה בא אנו משתמשים יוצרת כמות אדירה של יונים חיוביים ויונים שליליים המשוחררים אל תוך מערכת האוורור של המבנה אותו אנו רוצים לטהר, היונים המועשרים נצמדים אל פתונים מגוונים כגון וירוס הקורונה ומנטרלים את פעילות הפתוגנים תוך דקות ספורות בלבד, תהליך הטיהור עובד על 99.9% מהפתוגנים הקיימים ומותאם לחיסול וירוס הקורונה, מכשיר קל ופשוט לתפעול ללא צורך בתחזוקה קבועה, המכשיר מגיע עם אחריות ל 3 שנים.

המתקן שלנו מטהר את האוויר והופך חללים לטהורים מקורונה מבקטריות ופתוגנים מגוונים, בנוסף הופך את האוויר בחלל בתהליך יוניזציה השומר על החמצן באוויר, לטהור כמו אוויר הרים צלול. המתקן אינו דורש תחזוקה קבועה, מוריד וחוסך את עלות החשמל בעת שימוש במטהרי אוויר, אינו פולט גזים רעילים כמו אוזון ואינו מפרק חמצן. המכשיר שלנו הינו מודולרי וניתן להעברה ולהתקנה מחדש, מחקרים מוכיחים כי המכשיר מטהר 99.9%  מהחלקיקים באוויר תוך 30 דקות פעולה.

המכשיר מגיע מאובזר ועם  "אחריות ל 3 שנים". אורך חיי המכשיר 10 שנים.

טיהור אוויר הטכניקות הקיימות וחסרונן

ישנם שיטות שונות ומגוונות לטיהור חללים מוירוסים וחיידקים, הקיימות מספר שנים, אך וירוס הקורונה הרים את רף ההדבקה ודרש לחדש את השיטות ולייצר מנגנון שיכול לטהר את האוויר במהירות רבה יותר לצורך חזרה לחיי שגרה בריאים יותר.

 

בין השיטות הקיימות ישנם: 

סננים – מערכות יקרות הצורכות את העברת כל האוויר דרך המסנן, תהליך יקר,תחזוקה יקרה, צריכת אנרגיה גבוהה וזמן הטיהור ארוך יותר ובעל יעילות בינונית ומטה.

UV – שיטת טיהור יקרה באופן משמעותי, הטיהור בטכניקה זו  פולט קרינה מסוכנת, כל מהלך התחזוקה מסורבל ותיקוני המערכת הינם מסובכים ויקרים, יעילות המוצר הינה נמוכה משום שהאוויר חייב לעבור דרך קרני ה uv לאורך זמן, מה גם שחשיפה לקרני הUV מסכנת את האדם.

נורות UVGI רבות פועלות בתדר הנמוך מ240 nm, דבר הגורם לפליטת גז האוזון כתוצאה מפעולת הנורה.

מערכות UV-V פועלות בדרך כלל בתדר הנמוך מ 185 nm דבר הגורם ליצירת גז אוזון בתהליך הטיהור.

 

יוניזטורים – ישנם מערכות רבות העובדות על תהליך יוניזציה, אך במחיר יקר ובנוסף מערכות אילו מפרקות חמצן בנוסף לטיהור האוויר, דבר זה מוריד מערכן מעצם העובדה שבחללים סגורים ישנו חוסר בחמצן, הווי אומר שאם התהליך יפרק את החמצן יחסר חמצן באוויר ובנוסף מחירן של מערכות רבות הינו יקר ואינו מתאים לשימוש לחללים קטנים אלא רק למקומות גדולים עם אפשרות חשיפה לאוויר פתוח.

לפרטים נוספים והצעת מחיר

השאר לנו פרטים ואנו נדאג לשאר

בין לקוחותינו

דילוג לתוכן