זיהום אוויר בחיפה

זיהום האוויר והשלכותיו

רמת זיהום האוויר במפרץ חיפה היא מהגבוהות בישראל, המפעלים באזור פולטים טונות של חומרים מזהמים, רעילים ומסרטנים.
במפרץ חיפה גם מתקיים מצב בו הזיהום נמצא סמוך לריכוז אוכלוסייה רבה (כמאות אלפי בני אדם), וההשפעה היא עצומה, כידוע, כאשר הזיהום גבוה- התחלואה ממנו גבוהה.
מחקרים אפידמיולוגיים ממספר קבוצות מובילות בתחום זיהום האוויר הראו כי זיהום מזוהה עם מגוון רחב של מחלות, החל ממחלות נשימתיות כגון אסתמה ומחלת ריאות חסימתית כרונית, כמו גם השפעות שליליות על התפתחות מערכת העצבים, מומים מולדים בילודים, סוגים מסוימים של סרטן, סוכרת ועד למחלות לב וכלי דם אשר נמנות עם סיבת המוות השכיחה ביותר בעולם.
ניתן להסיק כי תושבי מפרץ חיפה והסביבה זקוקים בדחיפות לפתרון שיאפשר להם לנשום אוויר נקי ומשובח שיגרום להם להיות יותר בריאים ולהאריך ימים.

 

חדשות טובות!

ארווין שילוב מערכות בע"מ תספק לכם את מערכת טיהור האוויר שתשנה לכם את החיים, אתם יכולים להיות רגועים כי מערכת טיהור האוויר שנתקין לכם תשפר את איכות האוויר בחלל המוגן על-ידה, אגב, המערכת מותקנת על מערכת המיזוג הקיימת בביתכם, ובעזרתה היא שולחת לאוויר כמויות אדירות של יונים שליליים הידועים בקרב רבים כ"ויטמנים של הטבע" ,כך שתזכו לנשום אוויר משובח נקי בניגוד לאוויר המזוהם אותו אתם נושמים ממש עכשיו ברגעים אלו.   
תושבי חיפה היקרים, אתם חיים באחד האזורים הכי יפים בארצנו אך זהו גם אחד האזורים הכי  מזוהמים בארצנו, אכפת לנו מכם ולכן אנחנו ממליצים מאוד ליצור איתנו קשר במיידי בכדי שנוכל לדאוג לכם.

יכולות מערכת הטיהור

המערכת מבית חברת GPS העולמית  (Global Plasma Solutions) מבצעת פעולות טיהור שונות :
1. נטרול פתוגנים (וירוסים, בקטריות וחיידקים) שונים ורבים, ביניהם נכללים ה19COVID, שפעת עונתית, לגיונלה, אי קולי ועוד רבים אחרים.
הנטרול המדובר מתאפשר למערכת בזכות היונים השליליים שהיא מייצרת ובזאת מערכת המיזוג שולחת אותם לאוויר וממלאה את החלל בהם. ליונים השליליים ישנה יכולת לפרק את מעטפת החלבון שמספקת לווירוסים את האנרגיה לפעול, הפירוק מתבצע ע"י משיכה של מולקולות מימן, כאשר המעטפת הזו מנוטרלת הווירוסים השונים לא יכולים לחדור לתאים שלנו, בני האדם, כך בעצם הם הופכים "עקרים", ואין ביכולתם להתרבות ולדבק.
כמו כן, המערכת הוכחה בניסוי מעבדה כמחסלת כמנטרלת נגיף 19-COVID שנמצא באוויר ביעילות של 99.99% תוך 30 דקות בלבד.
*ניסוי המעבדה נערך במעבדת Innovative BioAnalysis .

2. הנחתה והפחתה של חלקיקים מרחפים- חלקיקים מרחפים יכולים להיות אבק, חיידקים שונים ועוד..
המערכת יודעת לקבץ את החלקיקים יחד כך שהם צוברים משקל ונוחתים למטה (לרצפה או על רהיטים) כך בעצם כשתנשמו לא תכניסו אל החלקיקים המזיקים הללו למערכת הנשימה שלכם (האלרגיים לאבק שבניכם ייהנו מכך אפילו יותר ) .
מאחר שהמערכת תפיל את החלקיקים למטה כפי שהוזכר מעלה, כנראה שבזמן הפעילות הראשוני של המערכת תראו אבק רב על הרהיטים והרצפה, אך אל חשש לאחר זמן מה החלקיקים הללו יפחתו וכך גם האבק שינחת לכם על הרהיטים, זאת בתנאי שהמערכת מחוברת ופעילה.

3. נטרול ריחות – בנוסף לסכנה שנמצאת בנשימת אוויר מזוהם ישנו גם הריח הרע שנגרם כתוצאה מהעשן, האבק, הפיח והלכלוך שהם בעצם חלק מהזיהום..
למערכת טיהור האוויר שאנו מציעים לכם ישנה יכולת לנטרל ריחות בזמן קצר, דבר שאנחנו בטוחים שינעים את האווירה וישפיע לטובה בבתים רבים😊 .

4. נטרול העובש באוויר ועצירת התפשטותו – בסעיף 1 כבר הוזכרה היכולת של המערכת לנטרול פתגונים שונים, בסעיף זה נוסיף שביניהם נמצא גם עובש, כך שבכל רגע בו המערכת פועלת היא מנטרלת את העובש באוויר ועוצרת את ההתפשטות, כתוצאה מכך אתם לא תכניסו את החלקיקים המסוכנים למערכת הנשימה ותפחת משמעותית הסכנות מפני עובש, אגב הסכנות הן רבות אך על זה תוכלו לקרוא בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלנו.

5. המערכת *אינה* משחררת גז אוזון – בניגוד למערכות טיהור אוויר רבות בשוק, הפועלות בשיטת יוניזציה, המערכת שאנו מציעים לכם *לא* משחררת גז אוזון שהוא גז רעיל הפוגע בסביבה.
כמו שניתן להבין, המערכת תשבח תנקה את האוויר שאתם נושמים, ותוכלו להפחית את הסיכון למחלות שונות ותסמינים שונים.
בנוסף לכך, נשימת אוויר מטוהר ומשובחנקי עוזרת לצמצמם את ההשפעה של איכות אוויר ירודה שמשפיעה על היבטים בריאותיים כמו:
השפעה קצרת טווח- כאבי ראש, גירויים בעיניים, תגובות אלרגיות, בעיות בדרכי הנשימה, סחרחורות ובעיות תפקוד קוגניטיבי.
השפעות ארוכות טווח- מחלות לב, סרטן ומחלות נשימתיות שונות.
אך כמו שאמרנו, המערכת מייצרת אוויר נקי שיאפשר לכם להנות מהשפעה כביכול הפוכה, כך שתיהנו מהפחתה בתופעות כמו אלרגיות והפרעות נשימה, כמו כן גם תזכו בשיפור היכולת הקוגניטיבית של השוהים בחדר- זה מוכח. 

דברים נוספים שחשוב לדעת לגבי המערכת המדהימה הזו:

  • המערכת מאושרת ע"י מעבדות ULתקן מחייב UL2998 ומחזיקה בכל אישורי התקינה הנדרשים.
  • המערכת מגיעה עם 3 שנים אחריות.
  • התקנה פשוטה ע"י טכנאי מוסמך של א. שילוב מערכות בע"מ.
  • ניתנת להתקנה מחדש בעת מעבר דירה לדוגמה.
  • אורך חיי המערכת הוא מעל 10 שנים.
  • המערכת מותקנת על מערכת המיזוג הקיימת בביתכם ו/או בעסק שלכם וכך ביחס למערכות טיהור שונות בשוק , המערכת של חברת GPS העולמית חוסכת באנרגיה.
  • ללא כימיקלים או חומרים מזיקים.
  • ללא עלויות תחזוקה.
  • נכון להיום, המערכת הותקנה בבית הלבן בארה"ב , בבתי חולים צבאיים, בלשכת ראש הממשלה, בתי ספר, גנים, מכוני כושר, אתרים ביטחוניים ובעוד מקומות רבים.

לסיכום, בשל יתרונותיה הרבים והיעילים של מערכת טיהור האוויר מבית GPS  העולמית תזכו לנשום אוויר נקי, אוויר שלא מזיק לנו, בני האדם, האם זה לא מה שמגיע לנו?

המוצר הזה יכול לשנות לחלקכם את החיים, לטובה כמובן. אז אתם עדיין כאן? זה הזמן לחייג אלינו

זה הזמן לחייג אלינו

המוצר הזה יכול לשנות לחלקכם את החיים, לטובה כמובן. אז אתם עדיין כאן?

לפרטים נוספים בנושא טיהור אוויר

לקריאה נוספת בנושא טיהור אוויר

לפרטים נוספים בנושא טיהור אוויר

לקריאה נוספת בנושא טיהור אוויר

בין לקוחותינו

דילוג לתוכן